★★★★★ Powered by Google

Snelle levering (1-2 dgn)

Dé grootste retailer voor Italiaanse herenmode

Veel gestelde vragen

Bestellen en verzendeing

Druk linksboven op Account en volg de stappen. Je kan ook tijdens het afrekenen een account aanmaken.

Tijdens het afrekenen kun je een alternatief bezorgadres opgeven.

Deze krijg je per mail. Je kan ook onderop de pagina op Order Tracken drukken.

De betalingen worden volledig afgehandeld door Paymentprovider Mollie. Wij zijn niet in staat je gegevens in te zien. 

Al onze producten zijn inclusief BTW

Ja dat is mogelijk met Klarna. Zie onderaan deze pagina bij de link Achteraf Betalen

Zien onderop de link Bestellen en Betalen

Dit is mogelijk in de winkelwagen in het veld van de kortingscodes en/of spaarpunten.

Ja, wij hebben een magazijn en showroom. Het adres is Griend 2h in Urk. Let op: Indien u langs wilt komen vraag dan een afspraak aan op info@italian-style.nl.

Ja, dat kan: meld u aan in ons klantenbestand en voor de nieuwsbrief en wij houden u op de hoogte van aanbiedingen, acties, kortingen en nieuwe collecties.

Wij verkopen bijna uitsluitend Italiaanse kleding en slim fit kleding, dit valt over het algemeen vrij smal en klein uit.
In de meeste gevallen en om onnodige retouren te voorkomen kunt u beter een maatje groter bestellen dan uw reguliere maat. Vaak is dit ook bij het product geschreven. Tenzij het artikel een classic fit of modern fit pasvorm heeft.
Op de productpagina zie je onder de “toevoegen aan winkelwagen” button een icoon “Maatadvies”. Met behulp van deze tabellen kunt u vaststellen welk maat voor u geschikt is. Als u kiest voor een getailleerd (slim fit) overhemd dan adviseren wij u een maat groter te nemen dan uw normale reguliere maat. Voor de on-getailleerde (regular fit) overhemden kunt u over het algemeen uw normale maat aanhouden. Raadpleeg de informatie bij het product. Even contact opnemen met de klantenservice kan natuurlijk ook.

Ruilen of Retourneren

Stuur ons een e-mail op info@italian-style.nl
Wij streven ernaar u binnen 24 uur te antwoorden.

We proberen je bestelling de volgende (werk)dag te laten bezorgen. Kijk voor meer info bij de link Levering onderop deze pagina.

Zie hiervoor de link onderaan deze pagina “Retourneren”. Je kunt de op de website bestelde kleding binnen 14 dagen na aflevering ruilen of retourneren.

Italian Style levert haar Italiaanse herenmode door geheel Europa. Met nadruk op Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Binnen Nederland krijgt de klant een goedkope verzending van €5,16,- op de bestelling van uw Italiaanse kleding. Bovendien krijgt u als klant een ruil en retour periode van 30 dagen. Voor overige landen geldt een verzend post van €8,95,-. Bij bestellingen boven de €60 krijgt u als klant een gratis verzending. Bovendien geeft Italian Style eenmalig gratis een ruil pakket af, wanneer er een artikel geruild dient te worden. DPD en DHL bezorgen uw pakket met uiterste zorg bij u thuis adres.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering ook 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verpakking en verwerkingskosten gecrediteerd. Dit geldt alleen als er geen product(en) worden afgenomen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@italian-style.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn en dat u tevreden bent. Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent of dat er iets mis gaat. In dat geval kunt u ons mailen op info@italian-style.nl en in uw mail uw opmerking of vraag vermelden. Vermeldt u ook in uw e-mail uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. In overleg met u kunnen wij tot een oplossing komen. Wij streven ernaar om u binnen 24 uur te antwoorden. Zie hiervoor ook de klachtenafhandeling.